Eclipse was..

Såg ju som sagt filmpremiären av eclipse igår, och för alla oss twillight fans kan jag säga att den här filmen var minst lika bra som den första filmen. Man blir helt trollbunden! Nej funderar starkt på att köpa hem alla tre filmerna nu när eclipse släpps på dvd. Varför jag inte redan har köpt twillight och new moon är för att jag oftast inte tycker om att se en film två gånger, men dem här filmerna tror jag nog att jag kan se hundra gånger om utan att hinna tröttna! Så för alla som inte sett eclipse än , boka biobiljett nu!


Kommentarer
Postat av: mamma

Köp den som en box sen, det är ju bra när man inte redan har köpt ngn innan

2010-07-01 @ 12:49:56
Postat av: Roxie

Den här filmen äger!!! :D <33 kommer köpa alla filmerna såfort dem går att köpa! :) har bara kopior på de första, men nu blir de äkta varor (a)

2010-07-04 @ 21:07:23
URL: http://roxielovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0