Home again

Kom hem igår från Tylösands resan, och gud vad jag inte mådde bra då. Jag hade ont i knäet efter att antagligen ha ramlat kvällen innan, kändes som jag hade feber och efter 7 timmar i bilen mådde min rygg och nacke framförallt inte bra. Nej usch! Men förutom det så hade vi en kanon resa! Kanske den roligaste tylösand resan hittils? Första kvällen blev det att se en konsert med the ark, andra kvällen satt vi på en jätte mysig resturang och åt god mat och drack en hel del cider medans man såg på en komiker show. Tredje kvällen mötte vi upp Alex och Petter, och sista kvällen mötte vi upp Pazze, Jacob, Emil och max. Slutsats; en riktigt bra resa! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0