Studenten

Imorgon tar jag studenten.. känns jätte konstigt. Men samtidigt så har man en sån där bubblande känsla i magen, jag är så otroligt glad och har såna förväntningar för morgondagen. Tror hela dagen kommer bli sjukt kul! Oavsett vad det blir för väder, har bestämt mig för att det inte ska få styra mitt humör imorgon. Imorgon är det min dag!


Men samtidigt kan jag nånstans i all lycka känna lite sorg. Att jag aldrig kommer gå upp på morgonen, göra mig i ordning och ta mig till tumba gymnasium och få träffa alla tjejer igen. Alla luncher och flamsande är över imorgon. Usch, nästan så man börjar gråta, haha! Men trots att jag kommer börja på ett nytt kapitel i mitt liv imorgon, så tror jag att vi kommer hålla ihop. Eller, det ska vi!


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis! Du kommer ha den bästa dagen i ditt liv! :)

2010-06-01 @ 19:07:26
Postat av: miccky

Tack! :)

2010-06-04 @ 01:26:07
URL: http://miccky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0