Brist på rubrik

Hellu, idag är jag fortfarande genom förskyld men tror det blir skolan imorgon ändå. Slutar vid 2 så det borde inte vara några problem. Den här dagen har spenderas hemma hos Annica med mina små kusiner Nellie och Angnes. Och oj, va det börjar bli liv på dem där ungarna! Haha, men det är härligt, och alltid lika mysigt att träffa dem. Senare åkte mamma och jag förbi Södertälje där det blev bank besök, lunch på nancy's och en del shopping. Köpte bland annat med mig massa kort och blå/gula band till studentinbjudningarna, tänkte skicka dem under påsklovet, så kommer bli en del pyssel här hemma. Nej nu ska jag ringa min kära pojkvän, see you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0