Dagens

Idag har jag haft fullt upp. Först gick jag upp tidigt bara för att ta mig till skolan för att fixa lite med vårat projekt. Åh vad jag längtar tills den bara är klar! Börjar tröttna lite smått nu. Och vid tolv-tiden åkte jag hem till Annica för att mysa lite med de tre små liven, och för att ha lite "girl-talk". Sen bärde det av till Sara på en snabb fika, och som vanligt när vi träffas så har vi hur mycket som helst att berätta. Och kan säga att en timme räckte inte, fick slita mig ut ur deras hus, haha!

Och nu sitter jag här och kolla på tv, känns alltid så deppigt precis innan man ska lägga sig. Tycker ni inte?


Kommentarer
Postat av: Annica

Mickis!

tack för att du kom hit igår,

blir så glad när du hälsar på oss!

Hoppas vi ses snart igen!

(och du måste träffa Alva, hon blev så ledsen när åkte!)

Ta all energi du kan till skolan nu, för nu är du snart i mål, det är nu det gäller!!

Massor med kramar till dig bästa Michaela

2010-03-10 @ 06:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0