super.

Den här helgen/lovet har varit super! I torsdags var jag och Elin och såg på tokio hotel, i fredags mötte vi upp Alexandra och Mikaela och gick på krogen 550. Hade riktigt kul den kvällen och det blev en hel del dansande! (trots att musiken sög.) I lördags var jag med familjen och åt middag och spelade bowling på heron city. Och igår så var jag hemma hos fia och agerade modell. Sjukt hur duktig den där tjejen är, speciellt på photoshop!

ps. Kommer bli dåligt med uppdateringar här ett tag, så trött på min desing och bloggen just nu. Men snart ska jag fixa om exakt allting, och då får jag nog mer inspiration!


En av bilderna fia tog igår.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tror hon får ta kort på er nästa gång!!!!

Tar hon kort privat?

2010-03-09 @ 15:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0