40 sanningar

1. jag får lätt ångest när saker går för fort fram, jag måste hinna analysera saker.
2. hatar när folk tar mig förgivet.
3. jag har lättare att prata med äldre människor än med folk i min egen ålder.
4. jag är livrädd för att nångång bli våldtagen.
5. jag tycker uteliggare är obehagliga.
6. älskar te, och kaffe! så mysigt att dricka på nåt sätt.
7. kan sitta och prata i flera timmar i sträck med folk som står mig nära, om helt oväsentliga saker.
8. jag har stor beslutsångest när det gäller vilket program jag ska välja i högskolan.
9. jag har fuskat med träningen i 2 veckor.
10. jag är bebis-tokig, älskar dem!
11. börjar lätt gråta till filmer.
12. har svårt att lita på killar.
13. har svårt att säga nej till personer som står mig nära.
14. har svårt att säga till personer som sviker mig, tar alldeles för mycket skit ibland.
15. Älskar kläder!
16. har 8 dyra parfymer
17. tycker det känns lite jobbigt att bli myndig, mycket mer ansvar och måsten.
18. har aldrig deckat eller spytt på fyllan.
19. tycker piercingar i ögonbrynet är fult!
20. skulle vilja ha piercing i tungan, men skulle aldrig våga ta.
21. Hundar är mitt favorit-husdjur.
23. Är inte mycket för läxor, men vem är det?
24. VG är som ett G för mig nu, tråkigt men sant.
25. Personen som jag inte kan leva utan är mamma.
26. Vill minst tjäna 30 000 när jag är 30.
27. Ibland går jag och suktar efter att bli mamma, men inte innan 25 har jag bestämt mig för, vill leva mitt liv först.
28. Kan känna otrolig medkänsla för folk, även personer jag inte har någon koppling till alls.
30. Min drog är tuggumi och cholkad.
31. Älskar skor och jackor.
32. Har haft två förhållanden.
33. har haft stora komplex för min näsa, först nu jag börjat acceptera den, haha.
34. Jag tar ofta på mig för mycket ansvar.
35. Ibland, fast jag tycker det är jätte kul, kan jag inte skratta.
36. Den äckligaste lukten jag vet är svett.
37. När någon spyr och jag hör får jag för mig att jag också måste spy.
38. När jag var liten hade jag tal-svårigheter.
39. jag har piercing i naveln.
40. får ont i huvet när jag sover för länge.

Kommentarer
Postat av: din kusin, J

19. tycker piercingar i ögonbrynet är fult!

på alla eller menar du på dig själv, annars.. tack så mycket du! ;o

20. skulle vilja ha piercing i tungan, men skulle aldrig våga ta. || bara ta, det gör inte ont! ;)

2010-03-25 @ 13:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0