Weekend

Hellu alla! Varit dåligt med uppdateringar i helgen men kom inte hem försen klockan 8 igår. En snabb redovisning om helgen då,

I fredags hade jag en pressar kväll med Nicke, vi åt chips med dipp och massa cola. Och jag fick välja min favorit dipp, haha ren lycka. Vi kolla i alla fall på en film som hette "daybreakers" tror jag? Handlar om att nästan hela världen består av vampyrer och det börjar bli slut på människo blod, riktigt bra faktiskt!

Och i lördags åkte jag hem till sara där vi fixa oss och drog hem lite folk till henne. Riktigt trevligt. Och i söndags låg vi bara hemma i hennes soffa och kolla på mtv och åt massa bullar och mars tills sex på kvällen, när det var dags för mig att åka hem! /later 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0