Duktig eller vad!

Idag har varit en riktigt effektiv dag! Var i skolan klockan åtta på morgonen och hade historia, kom ganska långt på min uppgift vilket känns riktigt bra. Efter det bar det upp till grafiska för att lämna in loggbok och rapport, och sen gick Elin och jag och köpte oss en varsin kaffe och satt oss i solen och pratade skit tills klockan blev ett. Sen blev det dags för arbetsmiljö, haha men den lektionen vill jag inte ens prata om.

Sen när jag kom hem stack pappa och jag till en cateringsfirma för att beställa mat till min studentmottagning, kommer bli riktigt smaskigt kan jag lova! Och när vi sen kom hem bestämde jag mig för att ta tag i fönstrerna, de såg förjävliga ut rent sagt. Och eftersom inte pappa vill ta tag i det gjorde jag det, men ganska skönt när det var så fint väder ute! Till och med att soppa hela altanen hann jag med. Duktiga mickis minst sagt! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0