Dag 1 - En bild + tio fakta om mig.

- Mitt fullständiga namn är: Michaela Maria Birgitt Drusé

- Jag är född på lucia.

- Jag går en distanskurs som heter Kreativt idéskapande.

- Jag är arbetssökande.

- Jag får lätt ångest över småsaker, bara för att jag överanalyser allt.

- Shoppinggalen, älskar kläder.

- Jag är beroende av min mobil och ipod. Får panik utan dem.

- Jag försöker att alltid se saker från den positiva sidan.

- Jag har tvångstankar om att jag måste kolla om jag har allt med mig när jag är ute. Kollar säkert cirka 5 gånger i timmen på en vanlig shoppingrunda. Trots att jag vet att allt fanns där för en kvart sen.

- Jag älskar min familj mer än allt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0