Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål just nu är att skaffa körkort, klara av den här kursen jag går, och slutligen och det viktigaste av allt, hitta ett arbete. Mina drömmar är lite suddiga, jag vet inte alls vad jag vill jobba med i framtiden. Vilket ställer till det väldigt mycket för mig, för det är i den här åldern alla tar sina beslut känns det som. Och jag kan inte välja riktlinije.. ångest. Mina önskningar är att jag ska klara av mina mål inom en snar framtid, och att jag ska ha ett riktigt bra, lyckligt och långt liv.


Så nu har jag bestämt mig för att jag ska göra det jag känner för stunden, och se vart det för mig. Lita på min magkänsla, och sluta följa alla andras vägar och åsikter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis så når du dina önskningar,du har alltid vetat vad som är rätt för dig, ända sen du föddes! Älskar dig, kram mammma

2011-03-19 @ 11:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0