Dag 6 - Min kärlek.

Kärlek kan vara mycket. Det kan vara kärlek till sina vänner, till sin pojkvän, till sitt husdjur och till och med materiella saker såsom skor och väskor. Trots att vissa människor kanske inte skulle räkna in det som riktig kärlek.

Men min största kärlek är min familj. Framför allt till min mamma och pappa, men såklart även till mina syskon! Vet inte hur jag skulle kunna överleva utan dem.

Min mamma är nog den bästa mamman man kan ha, och ja, jag vet att nästan alla säger så om sin mamma. Men för mig är hon det. Hon är den person som alltid ställer upp för mig, hjälper mig igenom saker, dömer mig aldrig, pushar och motiverar mig samt säger ifrån när det behövs och man behöver aldrig vara rädd för att bli lämnad ensam. För hon finns alltid där.

Hon är utöver det en person som jag ser upp till. Hon gör alltid kloka beslut, och verkar veta svaret på det mesta. Hon hetsar oftast inte upp sig i onödan. Hon tar sig alltid igenom saker, trots att det är svårt vissa gånger. Hon är bestämd men ändå väldigt omtänksam.. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om henne, med det jag vill få fram är att jag älskar henne mest av allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Med all min kärlek och tårar i ögonen...älskar dig också, min allra finaste Michaela. Glädjen i livet kom med dig!!! Kram Din Mamma

2011-03-24 @ 19:58:17
Postat av: carina

Vad fint skrivet, och gud vilken gullig bild!!! Det är ju lilla du ser jag. Kram Carina

2011-03-24 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0