"Jag brukar få den ungefär lika stor som en latte"

Hahaha! Måste bra dela med mig av en rolig händelse som hände i helgen. Jag och Christofer står på Wayne's coffee och ska beställa. Det blir en latte och en dubbel expresso, samt muffins och scones. När Christofer får in sin expresso ser han förvånad och aningen besviken ut och säger "ska det vara såhär lite? Jag brukar få den ungefär lika stor som en latte.." Tjejen i kassan ser lite irriterad ut och säger "'Jasså, men här ser dem ut sådär.."

När vi sätter oss ner är han irriterad och säger "Såhär såg dem ju inte ut sist vi drack". Men vi har aldrig druckit expresso ihop. Haha så när det går upp för mig att han trodde cappuccino var expresso kunde jag inte låta bli att få mig ett rejält skratt. Måste jag tilllägga att han inte drack upp det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0